وصیت‌نامه شهید «جلال افشار»:

وحدت کلمه، وحدت رهبری ، وحدت هدف و جهت را حفظ کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «افشار» آمده است: وحدت کلمه، وحدت رهبری، وحدت هدف و جهت را حفظ کنید تا زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) آماده شود تا دست مبارکش پرچم لا اله الا الله در سراسر جهان به اهتزاز درآید.
کد خبر: ۵۵۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۴ - 30October 2022

وحدت کلمه، وحدت رهبری ، وحدت هدف و جهت را حفظ کنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«جلال افشار» یکی از ۲۴ هزار شهید استان اصفهان است که در ادامه، زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را می‌خوانید:

زندگی‌نامه شهید

«مسعود آخوندی» فرزند «محمد» ششمین روز مهر ۱۳۳۵ در شهر اصفهان به دنیا آمد و در تاریخ بیست و چهارم تیر ۱۳۶۱ عملیات رمضان در شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهران ایمانی! بدانید خداوند ما را از تمامی نعمت های بیکرانش بهره‌مند ساخته است یکی از آن نعمت ها وجود رهبری است. به وسیله رهبری پیامبر گونه امام امت و وجود علمای راستین خطرهای سد راه اسلام اصیل شناخته می شود. مبادا ناسپاسی این نعمت های بزرگ را کنید که «لئن شکرتم لازیدنکم و لئن کفرتم انّ عذابی لشدید.»

وحدت کلمه، وحدت رهبری ، وحدت هدف و جهت را حفظ کنید تا زمینه ظهور حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف آماده شود و به دست مبارکش پرچم لا اله الا الله در سراسر جهان به اهتزاز در آید.

مبادا به دست خود ظهور امام علیه السلام را به تأخیر اندازید. دشمن ظالم و یاور مظلوم باشید. بجنگید و کفار را بکشید که سازش و تسلیم در برابر آنان مرگ است. حیات انسانیت به واسطه مرگ کفار به دست خواهد آمد.

به فلسفه قیام حسین بن علی علیه السلام توجه داشته باشید. محرم و عاشورا را فراموش نکنید که استاد شهادت در میان خون تدریس شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار